دلـم کمی خـدا می خواهد ...

حرفِ مردم!!

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ

همیشه دوست داشتم یک شال با رنگ صورتـیِ یواش داشته باشم، امـآ همیشه ی خدا وقتِ خریدن شالِ رنگ دلخواهم ، یک تـَشر! به خودم مـی زنم که نکند رنگش با رنگِ صورتم مَچ!(واژه دیگری یادم نیامد !) نشود؟؟چون هیچ وقتِ خدا هم وقت پرو کردنِ شال ُ روسری را نداشته ام! و همیشه ی خدا هم یک شالِ مشکی یا سرمه ایِ تیره کنـآر این صورتـی خوش رنگ بوده.. آن شال مشکـی و سرمه ای را برداشته ام! امروز هم دو رنگ شالِ مشکی و سرمه ای برداشتـم.. آن لحظه با اعتمـآد به نفسِ اینکه "همه" مـی گویند رنگِ صورتت روشن است ُ رنگ های تیره به صورتت می نشیند ، پول فروشنده را حساب کردم.. و نگـاهم را از آن صورتی خوش رنگ دزدیدم! .... ولی با هر قدم که از پاساژ دور می شدم لعنُ نفرین هـآیی که به خودم میدادم بیشتـر می شد ..! شالِ مشکی را سر کردم.. ولی دلم کنـار آن صورتـی ِ خوش رنگ جا ماند ...


++ چقد حرف مردم برایم مهم است؟؟ چرا گوشم را طرف دهانشان میگیرم که ببینم چه می گویند؟؟

++ دیگـر بس است ! .. می خواهم از این دو روزِ دنـیا یک روزش را برای خودم زندگی کنم!

  • فـآطمـ ه دختـرِ پـآییـز :)

نظرات (۱۸)

منم خیلی سعی کردم که به حرف مردم نباشم ولی نمیشه هیچ جوره..:|
پاسخ:
سعـی میکنم خرد خرد .. ذره ذره بشه :)
اتفاقا اطرافیانم منو مجبور میکنن قرمز و صورتی و بنفش و فلان بزارم ولی نمیدونم چرا من مشکی دوست دارم :)) راستش منم بیشتر به این قضیه ی اینکه صورتم روشنه و تیره بیستر بهم میاد فکر میکنم. اما من صرفا مشکی میزارم یعنی قهوه ای اینا رو خوشم نمیاد اگه مشکی نذارم همون چیزای روشنی رو که بقیه میگن میزارم :)

ببخشید واست خاطره نوشتم :))))
پاسخ:
اتفاقـآ منم از مشکی بدم نمیاد بیشتر از این اعصابم بهم ریخته بود که حرف مردم همش تو ذهنم تکرار میشد...
خب این شکلی فقد این رنگ صورتی نیس ک همیشه ذهنم درگیرش میمونه خ چیزای دیگ ام هست :)

خاهش .. دوست داشتم اتفاقـآ :)
من دارم اون کتاب فوق العاده ای که معرفی کردیو میخونم دستت درد نکنه واقعن :) البته دانلود نشد :( همون جا میخونم..

پی اس : دانلود شدددد :)
سلام فاطمه کد قالبتو با نظر نمیتونم بفرستم میشه ایمیلتو بدی ؟

+ راستی الان که قالبت قشنگ شده...:)
پاسخ:
کجاش آخه :(
یه عکس خوب نداشتم :( تیکه تیکه میشد :( کوچیک بودن ...

برات میفرسم :) ولی فک کنم کامنت گذاشتنی هم ادرس گذاشته باشم
چطوری شده ؟
پاسخ:
اون موقع اشتبا کرده بودم :)
هیچی بعدا درس شد :)
تو قسمت تنظیمات 
تنظیمات ساده رو انتخاب کن
بعد تو قسمت جعبه های قابل نمایش تیک اخرین مطالب رو بردار
===
راستی فاطمه چون عرض عکست کم بود مجبور شدم یکم عرضش رو زیاد کنم واسه همین یکم دراز شده و کیفیتش اومده پایین....:(
پاسخ:
قوربونت برم.. :)
اتفاقا سوالم همینه! چطوری عرض عکسو زیاد میکنی؟
میخام با این یکی قالب امتحانش کنم .. رنگ بنفشُ بیشتر دوست دارم
 تو قسمت ویرایش کد CSS اون بالا کلمه " header" رو سرچ کن , بعد همونجایی که لینک عکسو عوض میکنی طول و عرض قالب رو کم و زیاد کن. زده مثلا Weight اینا اونا رو عدد هاشون عوض کن.
پاسخ:
آهاا مرسی :)
برم امتحان کنم :)

++ عرضش تغییری نمیکنه! فقر طولش.. من عرض نمیبینم دورو بر header ..
عرض بلاگ کوچیک یا بزرگ میشه.. عکسُ نمیتونم!
  • فائزه (کلاف سر درگم)

  • طعنه ی خلق و جفایِ فلک . جور ِ رقیب
    همه هیچند اگر یار موافق باشد :)
    پاسخ:
    هیچ اند... اگر یار موافق باشد :)
    مرسی :)
    سلام.
    تو قسمت تنظیمات مشخصات اولیه رو بزن , بعد سمت راست ثبت تصویر زده از اونجا میتونی عکس بذاری.
    پاسخ:
    مرسی الهه جانم :)
    اتفاقا فکر میکنم همه مان باید یه لباس صورتی داشته باشیم، صورتی بغلی ترین رنگ دنیاست، خدارو شکر یک پلیور صورتی دارم که زمستان ها هم خودم هم رفقا را حسابی گرم میکند
    پاسخ:
    خوش بحـآل تان :)
  • فاطیما کیان
  • شال صورتی روی سرت بگذار و آروم و با لبخند قدم بزن و بدون که هیچ کسی حق اینو نداره به تصمیم و انتخابت توهین کنه و یا عکس العمل خاصی نشون بده :)
    تو زیبا میشی باهاش :)
    پاسخ:
    حتمـا همین کارو میکنم فاطیمـا جانم :)
    درست شد عکس بغل وبت ؟
    پاسخ:
    اره عزیزم درست شد :)
    خ ممنون :)
  • محمد StigMatiZed
  • کی می دونه شاید شما هم یه پیرهن صورتی یواش خریدید
    پاسخ:
    امیدوارم :)
    به سفیدا همه چی میاد. نگرانش نباش.
    خوش به حالت می تونی موهاتو نارنجی کنی تازه. من نمیتونم! سبزه ام!
    پاسخ:
    اتفاقا سبـزه ها صورت شیرینُ و جذابی دارن :)
    آره رنگ نارنجی ام خوبه :) ولی من موهامو رنگ نمی کنم .. اصلن از بوی رنگُ خودِ رنگ متنفرم :)
    هیچی مشکی نمیشه ... :))
    پاسخ:
    :)
    بخرش:) صورتی :) ب صورتت شاید نیاد ولی ب موهات میاد
    پاسخ:
    چشم حتما :) امیدوارم :)
    فاطمه زیادی نیستی ها... چ خبر؟
    پاسخ:
    سلام آبان جانم :) خوبی؟
    هستم گاهی ولی انگار حرفی واسه زدن نیس :( نمیدونم چرا !
    سلام فاطمه جونی عیدت مبارک باشه خیلی زیاد..:)
    پاسخ:
    سلام الهه جان مرسی.. عید توام مبارک :)
    سلام فاطمه جان من هم پوستم خیلی سفیده و اتفاقا کلی هم شال صورتی ملایم فیروزه ای و کلا رنگی دارم . اتفاقا به نظر من این رنگ ها با پوست روشن قشنگ تر میشن :) حتما امتحان کن وقت برای تیره پوشیدن خیلی زیاد هست
    پاسخ:
    سلام عزیزجان :)
    این پستم یکم قدیمیه واسه 4ماه پیش..
    درحال حاضر شال صورتی دارم و خیلیم دوسش میدارم :)
    الان منو وارد چالش آبی فیروزه ای کردی :)) 
    برم دنبالش.. :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">