دلـم کمی خـدا می خواهد ...

جانِ من ..

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

تو را به جانِ دست های قفل نشدهِ مان

تو را به جانِ نگاه های خیره نشدهِ مان

تو را به جانِ آغوش هایِ نگرفتهِ مان

تو را به جانِ حرف های عاشقانه نزدهِ مان ..

تو را به جانِ بوسه های نکردهِ مان ..

تو را به جانِ تمامِ اسپرسو هایِ با هم نخورده مان ..

تو را به جان همهِ نداشته هایِ مان..

آهسته تر برو ...

آهسته تر برو.. میخواهم عطر نفس هایت را در عمقِ قلبم نگاه دارم..

فندوق جان!

اصلا میخواهی نروی.. ؟

بعد از تو هیچ شعر عاشقانه ای نوازنده تپش قلبم نخواهد شد ..

تو را به جانِ باران ..

تو را به جانِ من ..

تو را به جانِ خودت ..



به خود می لرزم از جُرم و امید رحمتش دارم
به دست رعشه دار آورده ام جام لبالب را

پ.ن: تبریک تبریک تبریک:))))
تصویر از آنه جونم:)




#عاشقانه_نوشت


  • فـآطمـ ه دختـرِ پـآییـز :)

نظرات (۲)

قشنگ بود و زیبا
به منم سری بزن خوشحال می شم
پاسخ:
:)
سلام فاطمه جونم. 
خوبی؟
مرسی به وبلاگم سر زدی دوباره... 
تو هم که وبلاگتو دیر به دیر آپ میکنی... شاید وبلاگ هم قدیمی شده دیگه...
پاسخ:
اره.. وبلاگ خیلی از یادم رفته این روزا :(
اومدم بلاگت دیدم تازگی آ آپ کردی کلی خوشحال شدم :)
از قدیمی آیی از خیی قدیمی آ که هنوزم هستی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">