دلـم کمی خـدا می خواهد ...

پاییزِ من.. فصل دوست داشتنی

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ
همین که هنوز نفس می کشم..
همین که هنوز هم خندیدن بلدم..
همین که خنداندن بلدم...
همین که لحظه هایی هست که نگاهم می چسبد به آبی خوش رنگ آسمان...
همین که هنوز بلدم عاشقی کنم..
همین که هنوز بلدم چای داغم را بچسبانم به صورتـم..
 تا در این هوای سرد شهریوری بخاری صورتم شود
همین که هنوز بوی گلاب داخل چایم را با بهترین عطر دنیـآ هم عوض نمیکنم!
همین که هنوز هم یادم نرفته چه میخواستم از این دنیایِ شلوغ!
همین که هنوز یادم نرفته جایگاهم را ..
همین که هنوز دنبالِ سهمم از این دنیـا می گردم!
همین که هنوز قانع نمی شوم به چیزی کمتر از حقـم!
یعنی هنوز زنده ام !!
منتظرم باش زندگی! این بار من ضربه خواهم زد!
این پاییزی که در راه است مرا با خود به سمت خواسته ام خواهد برد...
پـآییزم ! تو فصل رسیدن به خواستـه هایم خواهی بود ...
تو را عجیب دوست دارم...



++

این پـآییز کـ ه بیایـد ، عاقل می شوم!
" دیوانـه ای "
اگر باور کنـی ....

یغمـآ فشخـآمی


  • فـآطمـ ه دختـرِ پـآییـز :)

نظرات (۵)

تو هنوز زنده ای و خوشحال باش که زنده ای بین امواتی که دارن ادامه میدن.این بار تو به زندگی ضربه بزن
پاسخ:
این بار من ضربه میزنم!!
این مرده های دور اطرافمم امروز خاک میکنم!...
مرسی :)
جای جدید مبارک :)
پاسخ:
سلام آبان جانم :)
مرسی :)
دیگ خسته شدم از دست بلاگفـآ ب خدا :)

عه اومدی اینجا ...پیدات کردم

اینجا که شکلک نداره کامنتاش ! چرا اینجوریه آخه !

ولی واسه کامنت دادنم کد نداره راحتی : )

پاسخ:
خخخخ سلام :)
اره نداره شکلک :) ولی تا الان دقت نکرده بودم :)
اون کدو خودم خواستم نباشه :)
بابا چیه کد آخه :)))
دیوانه ای اگر باور کنی...
اخه کدوم پاییزی ادم رو عاقل میکنه...؟
---
شعر هم عالی...:)
پاسخ:
قوربونت الهه جـآنم :)
همش تو ذهنم مرور میشه این شعر :)
آره چی بود بلاگفا هی خراب میشه... هنگه... تعطیله یا...
کامنتا هم ک پریده ایندفعه مثل اینکه...
پاسخ:
نه بابا کلا شهریـور پریده :| بعلاوه ی کامنتـآش !
دیگ درست نمیشه بلاگفا .. هر دفه ی اشکالی درمیاد ازش!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">