دلـم کمی خـدا می خواهد ...

آرزو

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ


برایت آرزو می کنم عطر لبخندت ، سهم لحظه لحظه ی زندگی ات باشد..

آرزو می کنم ، "امید" تمام ثانیه های زندگی ات را ببوسد ..

برایت آرزو میکنم، خاطرات خوب بسازی که هر آن، یاد آوری شان.. لبخند بچسباند به لب هایت

آرزو می کنم، "خوشبختی" دستانت را لحظه ای رها نکند !

برایت آرزو میکنم رها کنی .. و رها قدم برداری 

برایت لبخند میخواهم .. 

برایت، بهترین نگاه دنیا.. نگاه آن آبی مهربان را می خواهم ..

می خواهم امشب نگاهش، آرزوهایت را بغل بگیرند ..



  • فـآطمـ ه دختـرِ پـآییـز :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">